Om oss

 
 
 
Hello people. Jag heter som ni säkert förstått Alicia. Jag bor som mina kompanjoner, haha, i Sverige. 
På fritiden så tränar/tävlar jag i agility med min mormor och morfars (m&m)'s hund, Ville. Jag fotograferar också gärna och redigerar bilder/filmer i PSE/Sony Vegas.
Om ni undrar, jag fotograferar med en Nikon D3100 och mina 2 olika objektiv (18-105 mm & 55-300 mm), och ni lär väl få se en hel del bilder fotograferade av mig också :)
Designen på bloggen är gjord av mig, soo..
Jag har starka åsikter kring mycket här i världen och kommer framföra de här på bloggen :)
Där har ni mitt liv för tillfället.
________________________________________________________________________________
 
Jag är en väldigt pigg och glad tjej som heter Olivia! Jag har en egen häst som jag tränar med (ska tävla till våren), sen så spelar jag också tennis 3h/vecka! Så en heldel träning blir det. Jag älskar och brinner för mode och att shoppa. Dessutom har jag också väldigt starka åsikter ;). 
 
Tennisolivia, haha.                                                Den vanliga olivia 
_______________________________________________________________________________
 
Hej jag heter Tilde och jag bor i Sverige som ni kanske förstår. 
På fritiden dansar jag hiphop, är med mina bästa kompisar och är väldigt förstjust i att läsa böcker och titta på filmer och tv-serier som Vampire Diaries, Walking Dead och Pretty Little Liars. Jag vet är lite nördig. ;D 
Jag har två katter hemma oss min mamma som heter Kiwi och Simba och en skördpadda som heter Knut. <3 
Och det var lite om mig... :)
_______________________________________________________________________________
 
 
Hej, jag heter då Kajsa och bor som alla andra på denna bloggen i Sverige.
Jag har en egen ponny som jag tränar och tävlar lite med, dessutom så spelar jag flöjt på min fritid.
Om jag inte är ute i stallet eller står med min flöjt i min hand så bakar jag gärna, allt från bröd till småkakor!
Så jag pysslar med allt möjligt även om det blir mest hästar, och det är också bla det jag kommer att skriva mycket om..
Jag har som alla de andra många egna starka åsikter om vad som är rätt/fel
Och ja, det var lite om mig :)
 
 
____________________________________________________________________________________________
 


Postat av: Moana!

Åh vad roligt att ni har skaffat en blogg tjejer!
Härliga bilder på er och bra fakta om er.
Hoppas det går bra i forsättningen.
kramar.

Svar: Tack så mycket Moana! Kramis // olivia
kritiska.blogg.se

2012-12-17 @ 18:52:14
URL: http://nattstad.se/Moanajepsen

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D