Som plåster på era sår

Jag ber om ursäkt för KASS uppdatering från min sida. Har inte hunnit sitta vid datorn så mycket och så har jag extrem bloggtorka. 
 
Iallafall så red jag Ghost igår morse, han har haft vinter vila i 3 veckor! Så han var väldigt pigg och glad! Blev mest skritt men även lite trav. Kommer att rida han senare idag också ifall det sluta blåsa. 
 
Och imorgon, bästa dagen på hela året, enligt mig, JULAFTON.♥
 
Har tagit lite kort inomhus på vårat julmysiga hus, bjuder på lite bilder! 
 
                                       Några få paket ligger framme än sålägne! 


Postat av: Ajla

Åhhh vad mysigt :'3 ska åka tåg imorgon på freakin julafton men ha det mysigt finis!! <3

2012-12-23 @ 15:41:37
Postat av: Tipsponny

Helloooo vart är all uppdatering? :(

2012-12-27 @ 16:48:52
Postat av: Hallå?

Vad hände med eran uppdatering?
Föresten, vill ni ha tips på något att skriva om så
FOLK SOM LÄR SINA HÄSTAR ATT TYP LIGGA.. vad har dom för nytta utav det?
Och så bara ''ååååhh, min häst putte la sig ner ur rollkur idag <3333333'' han litar på mig. Fasst egentligen gör dom de för godiset eller för att tränaren drar i deras ben :S.. PINSAMT!

2012-12-30 @ 19:23:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D