Valpis

Vill bara berätta en sjukt rolig sak som kommer att inträffa runt 13:helgen :D
Min morfar ska köpa en till hund :D 
 
Han har velat ha en Boxer länge nu, eftersom han redan haft flera stycken tidigare. Detta har dock skjutits upp då det blivit lite krångel med att hitta bra uppfödare osv.
Nu är dock allt fixxat och de sjukt söta valparna föddes den 2 november, 4 hanar och 3 tikar :D
Morfar kommer ta en av tikarna, den minsta c:
Han fick nämneligen erbjudandet om att vara fodervärd åt henne. Uppfödaren kunde inte ta en och ha den hemma, eftersom hon redan har 4 hundar hemma för tillfället, så hon sökte fodervärd. 
Hon kommer vilja ta 1 kull med valpar på tiken morfar och mormor får hem :)
 
Jag fick följa med och kolla på valparna när de var 5 veckor gamla. OTROLIGT fina små saker c: Uppfödaren hade valt ut valpen hon kommer vilja att m&m tar som foderhund, Kiera.
Kiera är som sagt den minsta valpen i kullen, men också den livligaste och kaxigaste, haha :)
 
Kiera
 
Tycker det ska bli sjukt roligt när hon kommer hem till m&m, även om det inte är min hund, haha :D
Fast jag tycker att morfar ska döpa om henne till Cleopatra, och kalla henne för Cleo, (T.ex Apollon som kallas för Appe) wooop :D
Morfar säger att han kommer försöka lära upp henne inom bruks, förhoppningsvis kanske jag får testa på lite agility med henne också :)
 
Okej, kände att inlägget blev väldigt flummigt, men det ska verkligen bli jätteroligt :D Vi ska åka och hälsa på dem igen efter jul och hon kommer som sagt hem till m&m vid 13:helgen c:
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D