Vad jag tycker om One Direction.

Helluu again :)
Jag tänker jag ta upp något som alla här på bloggen INTE tycker lika dant om. One Direction.
Jag tycker till exempel inte så bra om One Direction. Jag vet att Kajsa tycker om de sjukt mycket, så de har inget med inlägget att göra :)
Detta är BARA min åsikt och ni behöver absolut inte hålla med mig, som vanligt c:
 
Jag förstår bara inte vad som är så speciellt med 1D. De är varken snygga, kan sjunga speciellt bra, och verkar inte vara trevligare än någon annan "kändis", eller liknande enligt mig. De åkte ju ut från X-Factor, så då kan man ju fråga sig vad anledningen till det var, haha. 
Jag jämför dem med Backstreet Boys, och det roligaste är att om några år kommer de troligen vara bortglömda. De flesta "Directioners" vägrar ju att inse det, men där har ni sanningen.
Tycker även att deras låtar är väldigt lika varandra, vilket är lite enformigt helt enkelt. Vissa skiljer sig från mängden,  och är helt OK.
 
Tycker nästan det är lite fånigt att så många "Directioners" och "Belibers" lägger ner sina EGNA liv helt på att dyrka andra människor så otroligt mycket. De är presis som alla andra, lika mycket värda osv. Bara för att de har uppmärksammats mer än andra blir de inte mer värda, just sayin. Lite fånigt. 
Men jag förstår, absolut. Det är inte det. Men framför allt, "Directioners" och "Belibers" är de som just nu är de mest, hmmm, hur ska jag förklara det, påstridiga? INTE ALLA, men många :)
 
Tänker inte hålla på och skriva att ni borde ändra ert betéende, inte alls. Men det är lite "roligt" som ni håller på att engagera er i deras liv :)
 
Bjuder på en bild också c:
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D