Får man skiva vad som helst om en kändis?

Jag tycker att det börjar går över styr när det gäller vad folk och tidninga skriver om kändisar och jag förstår om visa tycker:
"Ne men det var ju dom som valde att bli kändisar och då får dom ju tåla att hör vad folk tycker."
Det tycker jag med, men till en viss grad. Dom är ju människor också och det betycker att dom har samma känslor som oss andra.
Jag tror att det är på grund utva svartsjuka och om dom inte är helt perfekta så får dom höra det för eller senare. 
Ett av dom vanligaste sakerna dom brukar påpeka är om dom är för smala eller för feta, men egentligen så spelar det ju ingen roll var man är för dom klagar ju ändå. Om man är för smal så har man anorexia och om man är lite mullig så måste man banta.
Här är ett exempel och rubriken lyder: Miley Cyrus upprör sina fans - har blivit läskigt smal!
 
Om ni vill läsa hela atiklen klicka här  
Jag tycker det är fel att skriva att hon "läskigt smal" för det är kanske hennes natuliga kropps bygnade och om det inte är det så låt henne se ut som hon vill. Om hon vill vara "läskigt smal" så är det ju upp till henne att bestäma hur hon ska se ut precis som det är ert val att bestäma hur ni ska se ut!
Tack för att ni läser mina inlägg och glöm inte att kommentera! :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D