Vad tror ni kommer hända på fredag?

Hola amigos :D
 
På fredag sägs det ju att jorden "ska gå under", vad tror ni kommer hända?
Man kan ju inte säga att "det KOMMER inte hända något", för det vet vi inte. 
Jag TROR därimot att det inte kommer hända så mycket. Men om det händer hoppas jag på en zombieapokalypse, eller att vi bara dör allihopa, snabbt :)
Har kollat en del zombiefilmer/serier så jag vet hur man ska överleva, haha ;) Nej, bara skojjar.
Men tänk om det SKULLE hända något på fredag, ingen har ju direkt förväntats sig det, haha :D
Fast jag skulle vilja uppleva julafton, det är så mysigt c: 
 
Kommentera vad du tror kommer hända, om du nu tror att något kommer hända :)
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D