Att man ska va helt perfekt, hela tiden

Det gör mig otroligt FRUSTRERAD! Att man alltid ska va helt perfekt för att någon ska tycka man är snygg eller helt enkelt bli omtyckt <-- hur sjukt är inte det?! 
Ingen människa på denna jord är helt 100% perfekt, kom ihåg det.
Även de som DU ser upptill, de som du tycker är helt TOTALT perfekta, HAR också brister. 
 
Det är bristerna som gör personen UNIK! Tänk dig själv, JUST du, JUST du är 1 på miljonen, endast DU har fått det utseendet. DU är unik, du är speciell. 
 
Vad är det för mening att vara missnöjd med sitt utseende? Nästa gång JUST DU tittar dig i speglen tänk hur vacker och speciell DU är! SLUTA peka ut brister på dig själv! 

Jag pekar också dagligen ut brister på mig själv, något jag tänker sluta med. 
 
Va nöjd, för du är just DU!
 
 
 
Jag själv hoppas att detta inlägget blir minnesvärt! Att ni som kanske är förkrossade över detta, faktiskt mår lite bättre och  känner er starkare! 
 
Vore väldigt kul med respons över inlägget! 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D