Bloggare i allmänhet

Tänkte skriva lite om kändisbloggare i allmänhet. 
Jag läser, eller kollar in ibland på såkallade "kändisbloggar" som till exempel kissies, hanna's och nellie berntssons.
Jag har aldrig försökt ta kontakt med någon av dessa, så jag kan inte dömma dem. Men av de inläggen jag läst på dessa bloggar har, mja, ca 50 % varit REN BULLSHIT, enligt oss.
OCH MED BULLSHIT MENAR VI TRÅKIGA INLÄGG MED MASSVIS MED EGOBILDER.
 
Visst, av någon anledning tycker folk om dessa bloggare, men jag ser inte varför det skulle vara något speciellt med deras bloggar, deras liv eller personlighet. Kalla mig avundsjuk, men så är inte fallet. 
Dessa människorna har ju igentligen bara haft en jäkla TUR, otrolig tur. Det är väl kul för dem, 
Och det roligaste är att nu, när de blitt "kända" så är de inte lika aktiva på sin blogg. Det är ju klart att de har sina läsare kvar.
 
Sen är vissa kändisbloggare "bättre" än andra, som till exempel Kenza, Foki, Linn Olsson osv. ENLIGT OSS.
 
Som sagt, vem vill INTE vara en kändisbloggare? Käna pengar på att skriva m.m. Jag säger inte att jag INTE vill det. Men just nu stör vi oss på att folk betéer sig som om de vore gudar, för så är det inte. 
 
Till exempel Hanna Widerstedt, hon är ju inte änns känd för något BRA, bara för hennes sjuka inlägg, haha. Det är ju inte presis det som vi på den här bloggen vill uppnå. Vi vill komma långt, men inte på lögner eller liknande.
 
Och detta är våra åsikter, ni behöver inte hålla med och vår blogg är till för att framföra åsikter!
 
 



Postat av: Emma

Jag håller helt med, förstår inte hur vissa blir kända. Varför kan inte de bli kända som har något viktigt att säga? Eller någon som i alla fall är hyfsat seriös och inte bara bloggar för att bli känd och få lägga upp en massa ego bilder och få höra att man ser snygg ut. (När de i själva verket ibland ser fruktansvärt slampiga ut... Om jag får säga min mening...)

2012-12-18 @ 15:45:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D