Dafuq?

WOOOOOW, 50 unika besökare på 1 dag, helt sjukt :D
Tack så jättemycket, verkligen c: <3
 
Idag, idag har jag tränat agility med min käraste Ville, gick otroligt bra :)
Kommer länka lite videoklipp längre ner i inlägget där ni kan se ett par gånger när vi tävlat osv :)
Får träna i ett ridhus nu när det ligger snö ute c:
 
Tycker även att det är roligt med all respons jag fick på mitt hjälm inlägg, haha, vad ni överdriver vissa av er :) Det är MIN åsikt, du behöver ju inte läsa bloggen om du inte vill :)
Aja, bloggen är ju trots allt skapad för att framföra åsikter, bara lev med det, tack.
Ska senare idag släppa ett inlägg om KÄNDISBLOGGARE, deni ;)
Och ni som påstår att det inte är LAG på detta, vafan kallar ni denna texten då, dah.
 
http://www.ridning24.se/saeker-ridhjaelm.php
 
Här är ett par filmer på när jag och Ville tävlar då :)
 
 


Postat av: B

Du är verkligen duktig på agility! Fortsätt så :)

2012-12-16 @ 14:57:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D