R.I.P

Måste bara göra ett inlägg på bloggen som döds skjutningen i Newton USA idag.
18 barn mellan 5 - 10 år och 9 vuxna, det gör mig så in i helvetet ledsen att läsa som sånt här.

Och den jävlen som gjorde det kunde inte äns ha modet att möta alla de utsatta, nä han var så feg att han sköt sig själv.

Ni ska också veta att det inte bara var i USA som en tragedi hände idag, i Kina så blev 22 barn mördade.
Detta för mig att undra vilken värld det är vi lever i?!

Jag ber för alla som dog och deras familjer, även för de överlevande som kommer att få lve med detta i resten i deras liv...
 
 
Instead of parents watching their kids open presents, their going to have to close their caskets..

R.I.P


Postat av: Alex

Ska vi då kolla hur det ser ut i Afrika? Där barn varje dag dör av svält, dåligt vatten, barnarbete och prostitution. Eller i Nordkorea där de har arbetsläger, precis som i Hitlers värld. Eller vilket maffialand som helst där man varje dag mördar människor som försöker stå upp mot maffian eller människor som inte gjort vad de skulle inom den här gruppen. Väldigt intressant hur människor bara tar upp när det händer "tragedier" som blir uppblåsta i media. Och nej, jag är inte själlös och jag tycker väldigt synd om de som blev utsatta, inte minst familjerna vars barn/föräldrar/makar/fruar blev dödade.

2012-12-16 @ 10:14:54
URL: http://nattstad.se/AlexAislinn

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D