Så sjukt störande

Herregud, sånt här gör mig så irriterad! När folk tex. lägger upp på sin daywiew/facebook osv. Att dom mår så himla dåligt och så skriver dom inte varför. Sen när folk börja undra, så svarar dom istället "Du behöver inte bry dig", "Skriver i chatten gumman" "En sak bara" osv. Det är så irriterande! 
 
Och något som faktiskt är äckligt är när vissa lägger ut bilder på skärsår när dom skadat sig själva, så JÄKLA sjukt är det, mår man bättre efter att skurit sig själv? haha, vi lever på 2000-talet. 
 
Varför inte ta tag i problemet istället? Prata med sin bästavän/mamma/pappa/kusin, inte vet jag. 
 
Så snälla, sluta bomba alla sidor med att ni mår jäkla dåligt!
 
 
 


Postat av: Ebba Mjärling!

Nu säger jag dock inte att jag har gjort det men för endel människor kanske det hjälper, det är ju deras egna val att göra det eller inte o om dom vill lägga upp det så borde dom få kunna göra det om dom vill utan att det ska bli folk som säger att det bara är för uppmärksamhet vilket det oftast inte är, utan det är ett sätt att ropa på hjälp utan att behöva säga något! :) bara min åsikt kanske! :)
jätte fin blogg ni har.. kram! :)

2012-12-17 @ 15:39:08
URL: http://nattstad.se/ebbamjarling
Postat av: Essie

Amen va fan ?! Så jävla enkelt är det ju inte?
Alla har inte den tillgång till någon man kan prata med, annars hade dem ju inte varit i sin ensamhet och skärt sig ? Det måste du väl fatta själv ???

Hur vågar du skriva så egentligen? När min mamma misshandla mig så hade jag bara EN att prata med. Det var en kompis och hade jag inte haft henne ? Hur långt hade det då gått?
Jag tycker ni ska tänka er för innan ni skriver sånt här skit! Det är bra att ni vågar skriva era åsikter men klankar ni ner på t.ex. Nellie för att hon sa sin åsikt om slarvridning och att ni till det skriver " Hur tänkte hon när hon publicerade inlägget?" så undrar jag var era jävla hjärnor försvann!!

Svar: Ursäkta?Vi menar framför allt människor som inte har någon anledning till att skära sig eller liknande, de som gör det endast för uppmärksamhetens skull. Det är en HELT annan sak och jag tycker inte att du borde ta oss för givet. Du har ju en anledning, de flesta har faktiskt inte det, iallafall inte de jag känner.

Och vadå skit? Vi tycker det är ÄKLIGT när folk lägger ut sådana bilder, har vi inte rätt att tycka det?
Och efter den meningen jag skrivit om "Hur tänkte hon när hon publicerade inlägget?" så påpekade jag det att det var endast MIN åsikt, hon har lika mycket rätt till sin som jag har. Du kan ge fan i att läsa det om du nu har sådana problem med våra texter.

"Mvh" Alicia.
kritiska.blogg.se

2012-12-17 @ 20:48:53

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D