Varför?

Även jag kommer skriva ett kort inlägg om det som igår hände i USA (hände en sak i Kina också, men jag tar upp det som hände i USA i detta inlägget).
 
Jag förstår inte hur en mänsklig själ kan göra något sådant. Inte mot sin egen art, människan, eller mot någon annan djurart. Det är helt enkelt sjukt.
Jag tar för givet att ALLA inser att den här mannen är sjuk i huvudet, men vad kan igentligen bli så FEL att man gör någon sånt?
Visst, enligt de flesta hade Adam som svinet nu hette, bråkat med personal på skolan dagen innan, men vafan, who cares? Om alla skulle skjuta ihjäl personer så fort de hammnat i ett bråk, skulle människoarten nog vara helt utrotad. Jag förstår verkligen inte.
Att bara skjuta människor, barn, helt oskyldiga, det är fruktansvärt.
Om jag ska vara ärlig tycker jag det var SYND att svinet sköt sig själv. Han borde överlevt och fått livstid. Jag har ingen aning, men jag kan inte tänka mig att barnamödare är speciellt populära i fängelset. Han kunde fått lida, presis som de familjer till de döda barnen kommer få göra i all framtid, stackarna.. :(
Citerar en sak Kajsa skrivit på facebook:
"President Obama wiping away tears in press conference. Today he wasn't a politician, a democrat, or a president. Today: He was a Dad."
 



Postat av: B

Ja, jag tycker verkligen synd om alla vuxna och barn som fick lida av detta händelse! Usch vad hemskt!

2012-12-16 @ 15:09:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Tack för att du läser bloggen >:D